ogretmen12 Evet gaz yapmaması lazım canım bizde Aptamil,hipp,Bebelac ve Bebelac Gold gaz yaptı.
Sma optipro başta gaz yaptı comfort aldık 1 yıla yakın comfort kullandık daha sonra bir gün comfort bulamadık ve optipro aldık tekrardan gaz yapmadı onunla devam ettik çünkü comfort bulmak biraz zor en azından bizim şehir için.
Bir ara evolvia denedik arada oda iyiydi