Kızlar az önce acildeydik, 7 aylık bebeğim kriz şeklinde öksürme, 24 saat içerisinde 3 kere fışkırarak kusma, geniz akıntısı vardı acile götürdüm prednol iğne yapıldı. İnternetten araştırdım hiç içime sinen şeyler yazılmamış büyümede gerileme riski söz konusu olduğu yazıyor …. Bebeğine daha önce bu iğneden yaptıran var mı