ErvaNil 24032023 insanlar endişeli doktora götürcekler belki o an olan varmı yaşayan varmı merak edip kafalarındaki soru işaretlerini kaldırmaya çalışıyor anlayışla karşılamak lazım .
24032023 ErvaNil canım tabi anlayışlı olunması lazımm da millet abartıyor buraya yazana kadar o kadar merak ediyorsanız doktora götürün yada önceki postlara bakın zaten günde 3 5 tane post acıkıyor yaaaa insaf
Lazerlimunafik 24032023 Eski tadı yok buraların hep bir kaos hep bir saçmalık. Millet fikir söylemeye çekinir oldu hemen çatacak yer arıyorlar
ErvaNil 24032023 mesela bende açtm merakımdan doktor randevum vardı ama öncesinde endişemden dolayı ve dpktora gidince uyaran eksikliği cıktı böyle bi post olmamalı bence
hepsineyeterim 1cocuksevdasi benim kızımda da var bunlar üstelik 14 aylik tek kelimesi de yok bazen kızıyorsunuz ama insanin içine şüphe düşürüyorlar.🫠
1cocuksevdasi hepsineyeterim normal değil mi bu arkadaşımın da 14 aylık onunda kelimesi yok henüz istedigi bişey olunca ağlayarak anlatmaya çalışıyor
24032023 Lazerlimunafik evet öyle bazen başka postlar açıyorum ona bile yazan olmuyor o yüzden fazla takılmıyorum burda da
DevosMom 24032023 valla benim de içim şişti. Bebek daha 2-5-7 aylık otizm mi soruları geliyor. Görmek istemiyorum gına geldi aynı sorulardan
hepsineyeterim 1cocuksevdasi kelime olmaması normal değil en azından mama baba dede gibi şeyler demesi lazım bize süre verildi 6 ay sonra cocuk psikolojisine yonlendirecekler eğer hala kelime gelmese.