Kızlar 7.5 aylık bebeğim hiç düzene girmedi uykusu doğduğundan beri koliklik ile uğraştım asla susmazdı gece gündüz uyumaz uyutmazdı. Sonra koliklik geçti mızmızlık baki kaldı yine aynı uykuyu bir bebek hiç mi sevmez Allah aşkına her defasında Bir arabada bir adam koyunla mücadele ediyor hani dur oğlum dur Allah’ım yarabbim ya diyor ya 😂 Her defasında o haldeyim gece uyudu diyelim 1 saatte bir emmek için kalkar ammez de 1 saatte ne acılacak ki zaten. Oy oy çok yoruldum ya bu da düzeliyor mu ya babası mışıl mışıl uyurken ben cebelleşiyorum işe gidecek adam haliyle ama bıktım ya artık bu durumdan uykusuzluk tepeme vurdu artık baygın düşecem bir gün.