425307 Akşam beş civarı ilacli tomografi çekildi bebeğim 5 aylık başka bı şey emmiyo anne sütü dışında şuan saat 4.5 emzirsem sıkıntı olurmu
medinekaplan 425307 hayır emzirme cnm 24 saat aradan geçmesi lazım bende ilaçlı temografi çektirdim hastanede yatıyordum doktorum 24 saat geçmesi lazım dedi ondan sonra ilk sütünü makinayla sağıp temiz bir yere dök cnm sonra emzire bilirsin