Merhabalar 30 Ocak ta doğum yaptım. Doğum öncesi çalışıyordum doğum iznim bitti fakat lohusalıkta yaşadığım kaygılar korkular geçmedi. İşe başladığımı düşündüğümde gözlerimin önüne kötü kötü senaryolar geliyor. Bebeğime Annem bakacak olmasına rağmen güvenemiyorum kimseye. Halbuki ilk bebeğime de annem bakmıştı belki de benden güzel ilgilendi ama işe başlamak istemiyorum çıkmakta istemiyorum. Ücretsiz izine de ayrılamıyorum çünkü maddi gelire ihtiyacım var. Doğum sonrası kaygı bozukluğu adı altında bir rapor varmış galiba alan veya tanıdığının aldığını bilen biri lütfen bana bilgi verebilir mi ?