Aryast 31inde anne olan bir kız olarak, keşke daha önce dogursaydim dediğim çok oluyor… Ama en guzel zamanda geldi oğlum🥰 gezebilecegim her yeri gezdim, festivaller, kongreler 😄 yeter yahu, dinleneyim deyip evlendim. Ama çok güzel bir şey annelik🥰 daha erken tatmak isterdim