Merveplnc Ozlemzumraosman hem mama hem meme olarak kullanıyoruz biz canım 1 aydır kusma alerji gaz kabızlık yapmadı hatta 1 aydır tuvaletini daha rahat yapıyo probiyotik olduğu için içinde. 1kilo almıştı kontrolde ama sadece mama almıyor dediğim için emZiriyorumda
gulsum2144 Ozlemzumraosman ben kullanıyorum çok da memnumum kilo alımı da şuana kadar gayer iyi gidiyor sadece mama alıyoruz 5,5 aylık oğlum
Karerrbala Ozlemzumraosman ben 5. Ayına kadar verdim. Kilo alımı çok iyidi mutlaka 1 kilo veya 1 buçuk kilo alıyordu. Şimdi maddi olarak beni zorlamaya başladığı için değiştirdim. Çok memnundum. 🤗👌🏻
Melek-yelgel67 Ozlemzumraosman ben ilk mama olarak onu kullandim ama bebebgime yaramadı fazlasıyla gaz ve kusma yaptı o sebeble aptamile geçtik çok şükür şuan için iyi
Ozlemzumraosman Merveplnc aynen bizde hem mama hem meme memeyi fazla tutmadigi icin mamaya basladik geceleri meme emiyo cogunlukla gunde kac ss mama veriyorsunuz
Merveplnc Ozlemzumraosman emzirdikten sonra veriyorum canım ağlıyor çünkü doymadığı için doktor şu kadar cc ver diyemem ne kadar içerse dedi bende kendi sütüme göre ayarlıyorum güzel emdiyse 60 cc veriyorum az gibi gelirse bırakırsa memeyi hemen 90 veriyorum ama genelde 60 cc yetiyor 4 aylık olduk bu arada
duruaksoy ben evolvayı kullanmayı hiç düşünmedim, fason mama olduğu söylendi, sadece Türkiyede satılıyormuş, bir hanım gitmiş Almanyada bulamamış, orada satılmıyormuş. içime sinmedi açıkçası bu mama
Ozlemzumraosman duruaksoy aynen bende bu aralar iyi yorumlar duymuyorum acikcasi kuskularim var benimde