Ecemmm34 ilk önce ürünleri 1=oda sıcaklığında olması,2= mayayi şeker ve ılık suyla önceden bırakın kabarsin 3=.hamur beklesin 3 saat yada 2 saat hamur balon gibi oluyor, 4,=hamur yumuşak olsun elinize tereyağı çok az alın yapismasin yada sıvı yağ toparlayın hamuru,5=HAMURA bütün malzemeleri koyduktan sonra tuzu en son koyarsınız 6=tepside mayalamak 15 dakikada orda beklesin 7=derece olarak 180 daha düşük yoksa açıp hemen atın fırına yavaş yavaş pişsin orta yerde fırının çok kızarmadan alın altını kontrol edin pişmiş sen 8=yumurtanın sarısına cok az sıvıyag yada damla pekmez olabilir nar gibi kızarması sağlıyor 9=çıkınca mutlaka Üstünü örtün pişirme kağıdı vs ile inşallah bunlara dikkat ederseniz çok güzel olur inana ki tarif den ziyade bunlar çok önemli püf nokta dediğim gibi Bn cok araştırdım çünkü bütün yemeklerim vs elim çok lezzetli yani en son ogredim yaptim eşim bayıldı hazır postane poğaça si gibi ddi ondan sonrada bu yazdıklarıma dikkat ettim oldu bitti sütü mutlaka sicak yada çok Kaynar koyuyordum Bn