Nonames05 iyi bir uzmanın elinden olunca hiçbir şey hissetmezsiniz spinalde. Ben de korkuyordum burada hep okuyordum, işte çok acımış da, belinde hep ağrı kalmış da. Doğum esnasında anestezi uzmanı geldi yanında yine genç bir asistan geldi, dedim ben çok korkuyorum elimi tutar mısınız diye. İğne yapılırken sıkı sıkı kavradım adamın elini korkumdan sonra adam meğerse iğneyi yapmış bile haberim yokmuş, şaşırdım kaldım. Genelde ayılma süreci oluyor, bebeğin ilk çıkışını göremezsin doğal olarak. Sen bilirsin elbette