Bekarkenden beridir bende panik atak var evlenmeden önce o kadar kriz gecirmezdim bir iki anca oda kaç senede bir ama evlendikten sonra baktimki iyice arttı hele doğumdan sonra dahada ileri gitti psikiyatri ye gittim panik atak dedi ama ilaçlar çok ağır uyku yaptığı için ve bi kaç yan etkiden dolayı bırakmak zorunda kaldım bir diğer sebep ise emziriyordum aslında ilaçları da ona göre aldım ama yinede vicdanım el vermedi ve çocuğuma tek başıma bakiyordum başımda kimse yoktu ondan dolayı neyse bir artiyor bir azalıyor oğlum 3 yaşında şimdi şu son bı kaç gündür iyice arttı ataklarim bugün mesela sabah uyandım sol gogsum ve altımda bı agri bir baskı çarpıntı sol kolda uyuşma halsizlik baş dönmesi göz kararması nefes alamama ölecekmiş gibi hissetme vs falan di bugün ve akşam oldu hala devam ediyor ne yapacam bilmiyorum artık ilaçsız tedavi yada destek almak yada nebilim bı yöntem le geçsin istiyorum ilaç içmeyi sevmiyorum çok stres yapıyorum bu aralar yapıyorum dan ziyada yaşıyorum herşey üstüme üstüme geliyor 7/24 çocuk bende duşa bile beraber giriyoruz babadan 0 katkı üstüne üstlük birde benim sosyal medyamdan kafasına göre takipçilerimin hikayelerini sessize alır bende dayanamadım artık anası dam dum yazılar paylaşıyor diye bende onunkini sessize aldım şimdi bana yan odadan WhatsApp tan mesaj atarak saydiriyor şifreyi değiştiririm çekememezlik etme sicarim bacağına tek kelime dahi etme bana hirsimi senden almayim senin afrani tafrani çekemem şifreyi değiştiririm ölsem dahi vermem falan yazmış cevap veermedim bende böyle böyle iyi değilim diyorum ben nelerle uğraşıyorum sen nasılsın bile demiyor bana daha gelmiş yıllardır sicmadik yer koymayan anasına daha laf soylettirmiyor nasıl stres olmayım ya yolda gelene kadar daraldim burnumdan da alamıyorum ağzımdan aliyorum sürekli hala kalbim ağrıyor ya varmı önerisi olan yada benim gibi yaşayan nasıl geçecek bu ya yaşam imi günlük yasantimi o kadar etkiliyorki herşeyden soğudum artık insan içine bile çıkmak istemiyorum