Merhabalar herkese
31 aylık oğlumu oncesınde hafif grip oldu bayram öncesi ilerlemesin diye doktora götürdük ıburamın ve zatıden kullandık ama burun akıntısı devam etti tekrar gıttık genız akıntısı çok fazlaymış 3 gün antibiyotik tedavisi başladık fakat pazartesi gecesi ateşlendi acile gittik cıgerınde hafif hırıltı var dendi 3 gün hava ve ıburamın başladık ama hala burun akıntısı çok fazla ve yemek asla yemıyor ne yaptıysam yedıremedım artık yemek görünce odadan çıkıyor