Bebeğim 10 buçuk aylık. Doğduğundan beri suyu banyoyu çok severdi. Son 2 aydır banyoda başjnı yıkarken sürekli ağlıyor. Kafasını eğdirmiyo suyu başı dikken döküyorum mecburen. Bu sefer de su yutuyo boğulucak gibi oluyo çırpınıyo resmen. Şu ortası açık şapkalardan da aldım takmıyo. Sizler nasıl yapıyosunuz var mı önerisi olan?