Merhaba annelerrr. Oğlum tam 6 aylık. 1 aydır alerji için denemeler yapıyorduk çok şükür hiçbirinde sıkıntı çıkmadı her seyı de iştahla yedi. Şimdi kafamda bazı sorular var. Yeme düzenini nasıl oluşturmalıyım ? Siz nasıl yaptınız. Uyandığında emzirmeyi kesip yumurta tarzı mı vermeliyim? Ara öğünleri yoğurt elma muz gibi şeyler veriyorum. Akşam yemeği için çorba yeterli mi? Yanına başka ne yapabilirim? Tecrübelerinize ihtiyacım var.