Emzirirken sakın yaptırmayın arkadaşlar çok ağır kimyasallar hem sizin maskeli olmanız gerekiyor hem de kuaförün, mümkünse dışarıda işlem yapılıp balkon tarzı bir alanda fön çekilmesi gerekiyor. Buna ayrıca keratin bakımı diyorlar son zamanlarda kimse Brezilya Fönü demiyor, işlemden sonra tuzlu şampuan kullanırsanız daha kısa süre kullanırsınız Tuzsuz şampuan serisinden System Professionals, Kerastase, en kötü DP şampuan kullanmanızı öneririm. Ama lütfen trendyoldan vs alıp kendiniz yapmaya hiç çalışmayın çok daha ağır kimyasala maruz kalabilirsiniz her mânâda. Sağlıkla ve güzel kalın..