Merhaba biz 5 ay 2 günlüğüz bugün kontrole götürdüm doktorumuz artık destekli oturtabileceğimizi söyledi ek gıdaya 6. Ay kontrolünden sonra başlayacağımızı 7.aya kadar sadece tadımlarla ilerleyeceğimizi söyledi. Diş kaşıyıcı kullanmıyor benim oğlum hiç parmakları sürekli ağzında oyuncaklarına bakarken bile bırakıp ellerini emiyor sürekli. Yatarak ayaklarını ittire ittire geziyor artık yüzüstü bir kaç kez döndü ama eli altında kaldığı için sinirleniyor dönmek için pek bir çabası yok gibi.