Elaze ilk gun annelik vicdani ile pisman oluyosun öyle gördükçe icin gidiyor hatta ben buraya da post açmıştım cok pişmanım diye 🤣🤣 3 aylikken yaptirdim bi hafta sonra iyiki de yaptirmisim dedim cunku oğlum dönmeye başlamıştı. İyice hareketlenince o kadar zor olurmus ki dedim o zaman. Ayagini bilincsiz hareket ettirecek orası acıyacak vs. Ve çabuk iyileşiyor. Bence hem evladina hem kendine en büyük iyiliğin olur. Ama 5 kilo bandı koyuyor bazı doktorlar. İyice o bölgenin durumu belli olsun diye.