Araba almayı düşünüyorduk.elimizde bi miktar altın var birazda akrabadan aldık Euro şeklinde.ama durumu iyi aceleye getirmiyor yavaş yavaş öderiz dedik.ama öyle olduğu halde bile yetmiyor araba almaya para 🥲400 yapıyor toplam .500 den aşa da araba pek yokmuş olanda km çokmuş falan.bende sevinmiştim araba alıcaz diye askıda kaldı gibi şimdi.Eşimde diyor bu parayla alsak sanayiden çıkamayız bekleyelim diyor.Ama gerçekten ihtiyaç kızda olunca 🥲Yeni araba alan var mı aramızda acaba 450 500 civarı ve tavsiye edebileceğiniz araba modelleri neler 🫢