Benimde oldu 2 hafta sürdü 1 hafta hastanede yattık. Sıvı kaybı çok tehlikeli sadece hastaneye birdaha götür ben götürdüm Allah’tan birdaha çok sıvı kaybetmiş hemen yatış yaptılar. İlacı yok malesef kendi kendine geçiyo ama serum vermeleri gerekiyor. Nefes alımı çok hızlandıysa halsizlik varsa hemen acile git canım çok tehlikeli