Ben 4 yıl önce dudak dolgusu yaptırdım ve dudaklarımda topaklanmalar var yeni yapılmış gibi içinde top top duruyor bunun için napabilirim korkmaya başladım 4 sene geçti Yani erimesi gerekiyordu şimdiye kadar lütfen bilgisi olan biri varmı yardımcı olur musunuz ?