Yelda35 öyle ahım şahım yemese de tadabiliyorlar. Benim oğlumda seciciydi 5 yaşında özel anaokuluna verdim yemekleri okuldandi ogretmenine mesaj atardım yemez diye öğretmeni her gün mesaj atardım şunu şu kadar yedi bunu bu kadar yedi diye. Oğluma bile yemek hususunda zorluyorlar mı oğlum seni dediğim bile oldu çünkü ağzına koymaz dediğim seyleri öğretmeni yedi diye mesaj atıyordu oğlum okuldan geldiğinde bugün nasil geçti günün dediğimde gerçekten evde yemediklerini okulda yedim diye anlatıyordu. Bir şekilde öğretmeni gönlünü yaparak konuşarak 1 2 kasıkta olsa yemesini sağlıyordu oğlum reddetmeden