Hanımlar daha demin internette bir annenin bir yorumuna denk geldim ve hayretler içerisinde sizlere sormak istiyorum. Şimdi sorum şu Alt iki dişimiz çıktı 6 aylıkken şuanda tam 9 buçuk aylık. Ve üstteki tavşan dişler çıkmadan yandan iki diş çıkmak üzere uçları gözüküyo beyaz beyaz. Tam isimlerini bilmiyorum ama köpek diş ve azı dişleri önce çıkınca daun sendeomlu oluyormuş ve % 99 sorun teşkil ediyormuş. Allah aşkına sağlıklı doğan bi çocuk sonradan daun sendromlu olur mu ? Sizin bebeklerinizin diş sıralaması nasıl oldu. ?