Benim bebeğim 14 aylık, eşimde bende evden çalışıyoruz, yardımcı alacaktık biz çalışırken bebekle ilgilensin diye ama baktık biz zaten bakabiliyoruz, ajansa gitmem gerekseydi çalışmazdım heralde aklım evde kalırdı bilemiyorum ama kayınvalideniz çocuğun yanında olacağı için içiniz rahat etsin. Bakıcıdan daha iyi bakar❤️size hangisi iyi gelecekse o olsun, siz iyi hissedince bebeğiniz daha da iyi hisseder.