Hamileliğimin çoğunda bebeğim sadece baş aşağı durduğu için rahmimde hep ağırlık hissi oldu. Aşağıya doğru çekiyorlarmış gibi daha çok iç bacaklarımda bir ağrı olurdu. Sonra sezaryen oldum üzerinden 3 aydan fazla geçti ama hala ne zaman yürüyüş yapsam veya uzun süre aynı pozisyonda kalsam o hissi yaşıyorum. Bunu başka yaşayan var mı acaba