Hasımlar merhaba bebeğim 14 aylık bu bir kaç gündür yemekleri çiğneyip çiğneyip tükürüyor yutmuyor en sevdiği şeyler bile olsa yeni huymu aç kalıyor çok üzülüyorum sürekli meme istiyor gece uyanıp uyanıp meme istiyor bu kadar düşkün değildi aslında bana bir fikir verin aynı durumu yaşayanlar oldumu 😔