Evet evet aklımda gece gece çıkmayan düşünceler 1 yaşını gayet özenerek organizasyon tutarak kutladım anı kalması için ama 2 yaş için daha sade aile içi bi kutlama düşünüyorum sade ve özenli doğum günü fikirleriniz varsa fotoğraf önerinizi alabilir miyim