Merhaba kızlar, 10 aylık kızım var son 4 gündür ileri geri sallanmaya başladı oturduğu yerde, kollarını da uçacak gibi çırpıyor yer yer. Ama göz teması var, adıyla seslendiğimizde dönüp bakar, karşısında konuşunca tepki verip cevap vermeye çalışır jest ve mimikleri ile ya da gülüşü ile anlatır yani. Çok sosyal bir bebek birini gördüğünde direkt göz teması kurur hemen kendini sevdirir, gülümser. Yani bu iki belirtiden başka bir belirti yok. Korkmalı mıyım sizce ? Bu durumu yaşayan annelerim var mı, bebişleriniz ileri geri sallanıyor mu sizinde bunu tecrübeleyen varsa lütfen yazın, rahatlamaya çok ihtiyacım var😢