gizemyazci Bir yaşına yeni giren kızım yemek yemiyor adam akıllı az biri yiyor ağzında geveleyip çıkartıyor çıkarttığını tekrar yemeye çalışıyor sonra oyuna çevirip yemekleri yere atıyor yeni yapmaya başladı 8.5 -9 kilo arası. Aynı durumu yaşayan var mı?
EmnKaran Benim oğlımda birkaç gün sonra 1 yaşına girecek oda aynı hiç sevmiyor yemek yemeyi en sevdiği şey babasının yaptığı çorbalar sadece çorba içiyor oda çok iştahlı değil 11. Ay kontrolünde 9 kiloydu şimdide o civardadır aldığını sanmıyorum.
Zlhtly46 Benim oğlumda öyleydi bu hafta girecek yaşına doktorumuz bize çinko kullanmamızı önerdi sonra iştahı açıldı şu an gayet iyi öğünlerimiz . Mutlaka doktorunuza danışarak çinko desteği alabilirsiniz