minniks Kızımın ayagı aksamuzerinden beri aksıyo yarın doktora cıkarıcam yalnız ortopediyemi goturmem lazım cocuk doktorunamı
minniks Acile goturduk ama ilgilenmediler orda topallamadıgı icin biseyi yok simdilik yarın getirin dediler cocuk doktoruna cıkarın o gerekli gorurse sevk eder ortopediye dediler ortopedi 18 yas altına bakmadıgı icin boyle dediler bi rontgen cekmek zor geldi yani icim icimi yiyo insallah bisey yoktur Balyanak_19 Sarikuzumalp birprensesanesi gencmom_
gencmom_ minniks ortopedi 18 yas altına bakmadıgı icin boyle dediler bi rontgen cekmek zor geldi yani icim icimi yiyo insallah bisey yoktur Öyle bişey yok ben kızımı 11 aylıkken ortapediye getirdim Ne demek 18 yaş altına bakmamak
minniks gencmom_ ay ne bilim acilden oyle dediler bende hic ortopediye cıkarmadım bakarmı bakmazmı bilmiyordum yani tsk ederim soylediginiz icin simdi randevu bakayım
simseklivekalpli minniks yenidoğan kızımı götürdüm ben ortopediye çarpık ayaktan suphelendigim için. Ortopedi alın siz.
Bugleminannesi28 minniks ortopedi her yaşa bakıyor kızım 6 aylıkken kalça ultrasonu için çocuk doktorumuz ortopedi daha detaylı bakar diye ona yönlendirdi onda cektirmistik