Merhabalar, bebekleri 3 aylık olan anneler bu ayda sizlerde değişenler neler? Çocuğunuzda ne gibi farklılıklar var. Biz bol bol ağlıyoruz bu aralar, eller habire ağzında. Ne yatmak istiyor, ne kucak hepsinden 2 dk da sıkılıyor :)) sizlerde durum nedir?