12-12-34-76 Kizlarr kullandığınız yağları çok iyi temizliyor dediğiniz yag çözücü var mı ya? Yaz temizliği yapacam da ne kullansam içime sinmiyor saatlerce fırının içini telliyorum
Yesillimon 12-12-34-76 Valla ne sıkarsan konu fırın olunca mecbur tellemek gerekiyor ben asperox ve cifle telliyorum güzel temizleniyor
delirmeceler 12-12-34-76 sel sil al pişman olmazsın yağ çözücü değil ama çıkartamıyacsğı hiçbirşey yok
snyck 12-12-34-76 fırına domol kullanıyorum ağır biraz iyi silmek gerekiyor ama müthiş temizliyor normal ocaklar için sarı güç kullaniyorum
12-12-34-76 snyck aslında ben de domol almak istiyorum da kararsızım biraz yağı iyi temizledigini duymuştum