ikikizceanasi Merhaba anneler pozitif testin hatalı olma şansı varmı icim icimi yiyor kızım daha çok küçük 18 aylik hem onun için vicdan yapiyorum hemde gerçekten hiçbir şekilde hazır değilim bu duruma beynim durdu 😔😔
ahmetseliminannesi ikikizceanasi Kan testiyse cok zor canm Simdiden Allah bagislasin yine 18 aylikmis burda cok 4 5 aylkken hamile kalanlar var 🌸
Bebegimucizem ikikizceanasi beş dakikadan sonra çift çizgi belirdiyse dikkate alma ama öncesindeyse vardır ben çift çizgi çıktıkça inanmayıp beş kere test yapmıştım da öyle doktora gitmiştim teyit etmeye 😁
Tuba ikikizceanasi hakkında hayırlısı olsun üzülme Allahım sana bir melek göndermiş, ne çok anne adayları var isteyen ve olmayan 💜 Beraber büyür giderler. Benim oğlumda 11 aylık ve ben 7 haftalık hamileyim🥰
Milasmom ikikizceanasi benimde pozitif cikmisti hatta doktor 4 haftalık hamilesin demisti ama kimyasal gebelikmis kendiliğinden düştü bide oyle seyler var.. hayirlisi olsun ama bebeginiz cok da kucuk degil saglikli bir gebelikse üzülmeyin sevinin bence.
Bebegimucizem ikikizceanasi üzülme hemen dur binde bir ihtimal bozuk da cıkabiliyor testler bi doktora git önce . Nasıl korunuyordun
ikikizceanasi Tuba Rabbimden gelen başım üstüne bizi layık görmüş ne güzel diyorum bi yandan da ne bilim hic hazir değildim böyle biseye epey afalladim , Rabbim sağsalim kucağınıza almayi nasip etsin evlat elbette cok guzel bişey
Tuba ikikizceanasi Başta şok olman çok normal ama eminim ki karnındakinin tekmelerini hissettikçe çok sevineceksindir ve sabırsızla bekliyor olacaksındır😍 Amin inşallah💜
16012018 Canım özür dileyerek soruyorum. Sadece prezervatif mi kullanıyordunuz? Yani geri çekilme yapıyor muydu eşin? Bizde öyle kullanıyoruz ve günüm geçti korkuyorum. Açıkcası pek ihtimal vermiyorum ama O yüzden sormak istedim.
ikikizceanasi 16012018 sadece prezervatif ama eşimle çok dikkat ederdik ben suan istemedigim icin ama inanki nasil oldu hala anliyamadim bugun gidip kan testi yaptiricam
Fatmako ikikizceanasi nasıl ya? Peki pre. Dogru kullandığınıza emin misiniz yani o şeyler ilişkinin başımdan itibaren takılması gerekiyor. Hani sona doğru taktıysanız zaten gene kalma ihtimali çok yüksek
ikikizceanasi Fatmako en basinda kullaniyodu eşim sonrasinda da esim kontrol ediyodu demekki gözden kaçırdığımız bisey olmuş cok dikkatli olmak lazim kullanirken bile bi sekilde kaliniyomus demekki