900 gram aldıysa ve cisli bezi varsa merak etme doyuyordur annesi, ya emmek istemiyordur ya da gazı olduğu için ağlıyordur merak etme. Benim kızım da çok gazlıydı memede ağlardı sonradan acaba zorluyor muyum diye baktığımda uyumak istediğini anlamaya başladım. Takip ede ede anlıyor insan . Ama aç olduğu için ağlamaz her zaman , gazını çıkart karnına masaj yap annesi