babyandmom1 ah canım ah öyle derin iç çektim. Bilirim kızımda 3 e girmek üzere 10 gün oldu vazgeçeli. Hep.istiyordum ama o cesaret… en son sağlık ocağındaki dr kızmış bezi bırakan emzigi nasıl bırakmaz vs. Diye bana da geldi gelenler, tamam dedim bu bir işaret. Sonra arkadaşlarla bir parka gittik ve orda emzigi birakacagimizi söyledik konuştuk tabi tamam dedi, sonra gittik eve dönerken ağaca astık başka yenidogmus bir bebeğin ihtiyacı olduğunu söyledik ve bu emzik yerine bir oyuncak hediye geleceğini söyledik. Daha arabayla eve gelirken kriz başladı sabaha kadar da uyumadık çok ağladı, ben çalışan anneyim ve haftaici babaanne bakıyor o da zorlandı ama sağ olsun destek oldu her gün istek kriz azlsa da nazını çektik hep arkadaşlarıyla parkla disarlarda oyalayıp aklina getirmedik zaten ne zaman bosluga dusse o zaman isterdi ,Cumartesi günü büyük Bi kriz geldi çocuğumu tanıyamaz duruma geldim o kadar çok ağladı sonra sakinleşti. Ve herkese Aselin size bir haberi var diyoruz emzigi bıraktığını sevinçle söylüyor inanın 1 hafta zorlandık ama çok şükür şimdi de sakıza düştü ağzı boş kalmasın yeter ki 🤣 kolaylıklar diliyorum bu arada hediyesini aldik yarında pastasını keseceğiz emzik bırakma pastası:)) küçük bir kutlama bizim için aklında kötü kalmasın istiyorum ve cesareti azmi çabası için ödüllendirmek uzun oldu ama yaşayan bilir ha bu arada ikinci olursa vermem 🤣🤣🤣