tbmth benim kızım ilk doğumca zayıfladı 1 hafta içinde 10 günlükken vardı ondanda ama serbest t4 yüksekti çok ama yine bile çok yüksek değildi düşüktü 2. Bir şeydi sınırda doktor şey dedi yeniden tahlil yapılsın önemli demişti bu bebeklerde gelişim geriliği yapıyor dedi çünkü sonra yeniden tahlil yapınca temiz çıktı genelde 2. Yapılınca temiz çıkıyor sizden 2. Tahlil istendi mi?