yaseeeee Normal doğum sonrası 1.ay kontrolüne gitmek şart mı ya ? Gitmeyen var mı çok iyiyim bi sıkıntı yok gitmesem mi diyorum acaba 🤔
Madamehappyyyyy yaseeeee Tabi ki önemli kesinlikle gidin. Siz iyi hissediyor olabilirsiniz ama belki sonra bir şey çıkacak.