Çat kapı geleni reddedebilirsin küçük bebeğim var birde 5 yaşında oğlum var asla kapıya geleni kabul etmiyorum müsait değilim diyorum telefonla ararlarsa da bugün uygun olmadığımı yarın müsait olacağımı söylüyorum bence denemelisin hepimiz insanız tabi ki dağınık oluyoruz belki yemek yememiş çocuk uyumamış ve gerginizdir kimseyi çekemem çok aklı olan kendine kullansın bence 😂