Feyza1010 Merhaba arkadaşlar. Çok fonksiyonlu bebek bisikleti kullanan var mı. Memnun musunuz. Fiyatlar malum biraz uçuk. 6 7 binden başlıyor. Memnun kaldığınız bir marka veya ürünü var mı. Fotoğraf atar mısınız.
aybars_mom Feyza1010 globber🥲 çok hoşuma gidiyor güvenlikli vs ama aşırı pahalı yani bu enflasyon sürecinde maalesef ona o kadar para verilmez. Muadillerine bakıyorum bende. Hoş onlarda en az 3-4 bin ama
papatyakokulum_ Feyza1010 tchercihi aldım ben çok memnunum doona muadili diye geçiyor. Ebebekte var şuanda ama o katlanmiyor sanırım
papatyakokulum_ canbg e bebek sitesinde kendi markası var. Benim aldığım marka trendyolda, Hepsiburada da var ama tcherchi diye googleye yazın kendi sitesi çıkıyor orda fiyat uygun