humeyradmn kızım 10aylık neredeyse bir aydır günde (hergün) 3-4 tane çilek yer. Bayılıyor. Sokakta ağladığı susturamadığım zaman hemen önlüğünü takar bebek arabasında eline evden koyduğum çileği veririm eve gidene kadar idare eder. Bir aydır biz sorun yaşamadık( ay olarak belki daha büyük ama her gün yediği için sorun yaşamadığımız örnek olması için anlattım) bir de bakla,bal,inek sütü bende hiç vermedim ama geri kalan her şeyden veririm. Bugün arkadaşta baklavayı istedi önümdeki almaya çalıştı çay kaşığıyla da olsa verdim canı çeker diye.. öyle her şeyden sakınmamak gerekiyor ki yemek yemekten soğumasın hevesi kırılmasın. Biz ek gıdaya geçtiğimizden beri o kadar iştahlı bir bebek ki ben buna yoruyorum. İstediği şeylerde vermediğim hiç olmadı ve hep yemek vermem gereken zamanlarda veya acıktığı zamanlarda tokta olsam hep masada onunla birlikte bende yedim bi o bi ben yiyince de çok iştahlanıyorlar