Bebeğim üst iki dişlerini çıkarmasıyla beraber sürekli omzumu ısırıyor. Ama öyle bir ısırmak yok. Mosmor omzum ve yara içinde. Habersiz ısırdığı için müdahale edemiyorum. Emerken ısırır korkusu beni çok tedirgin ediyor. Hiç yaşamadık ama mutlaka yaşar mıyız? Bu durumda ne yapmamız gerekiyor?