ruya16 Kizlar sağlık ocağına gittim hemşire d vitamini verdı ama araştırdım ıyı değil falan yazıyor monovıtd3 kullanan var mı kafan kariştı iyice
leylanuryildirims ruya16 aynen bende gördüm onu kimisi paraben var yazmış içine kimisi de ayçiçek yağı içir daha iyi felan yazmış 🙄 madem o kadar kötüyse devlet niye ücretsiz veriyor anlamış değilim
ruya16 leylanuryildirims bende şaşırdım kaldım ne yapsam bilemedim bıde devit 3 var bıde o nasıl acaba