Arkadaşlar pazartesi günü işe başlayacağım , normal şartlarda 2 ay sonra başlayacaktım bu yüzden hiç süt depolamadım 🤷🏽♀️
ama şimdi durumlar değişti işe başlamam gerekiyor , ilk bikaç günü kurtarmak için birazcık anne sütüne ihtiyacım var .(kendimde şu an sağım yapmaya devam ediyorum ) Sigara alkol kullanmayan istanbulda yaşayan ve sütünü vermek isteyen anneler var mıdır 🙇🏻♀️