9.5 aylık bebeğim 3 gündür Memede uyutup beşiğine koyuyorum 5 dk sonra ağlayarak uyanıyor deli gibi uykusu var uyumuyor ne yapıcam ben Geçen hafta tatile gitmiştik yatakta ortamızda uyudu uyandığında hep mememi emdi öyle uyudu acaba o şekilde mi alıştı öyle mi uyumak istiyor yoksa atak falan mı neden olur bu ya çok yoruldummm