Merhaba kızlar bebeğim 3.5 aylık doğduğundan beri kıpır kıpır karnımda da aşırı durgundu hiç hareket etmezdi ama şuan dönmeye çalışıyor inanılmaz bir hareketlilik var hiperaktif olur mu çok korkuyorum eli ayağı 1 sn durmaz uykuya bile geçmekte aşırı zorlanıyor uyurken üstünü örtüyorum örtmemle tekmeleyip açması saniyeler alıyor uyku arasında bile istediği gibi dönemeyince aşırı sinirlenip bağırıyor sinirlendiği anlaşılıyor resmen oyun halısında hareketler yapsın diye koyuyorum 5 -10 dk sonra bakılıp ağlamaya başlıyor başına gelen var mı düşünceleriniz neler