3.5 yaşında bir oğlum var 10 aylıkta bir kızım . Oğlum hep zor bir çocuktu . Kolik bir bebek erken doğdu ondan önce 3 kaybım vardı sanırım o nedenle hep üstüne titredim . Şu an tam gün kreşe gidiyor. Ama hem kreşte hem de döndükten sonra evde asla bir dakika bile oturmuyor yerinde . Öğretmeni bana spora verin çok fazla enerjisi var dedi. Elimizden gelen her şeyi yapıyoruz. Son zamanlarda her gören Allah sabır versin bu çocukla nasıl baş ediyorsun gibi şeyler söylüyor . Tüm dil gelişimi mükemmel . Ama ergen gibi trip atıyor bir şeye hayır dersem seni sevmiyorum gibi kelimeler kullanıyor. Sürekli koşuyor yemek yerken bile hareket ediyor . Pzartesi günü kafasını masaya vurmuş kreşte alnını açmış yapıştırma yapıldı Salı günü öğretmenine tekme atmış defalarca . Kreşten şikayet aldım . Görümcem de kardeşine zarar verdiğini dikkat etmem gerektiğini söyledi. Nerde hata yaptığımı bilmiyorum nasıl düzeltebilirim onu hiç bilmiyorum. Bu aylarda çocuğu olan anneler sizde durumlar nasıl. Ben ruhen tükendim artık