Zumraesra ben de e bebekten almıştım markasına bakarım,bir dediği bir dediğini tutmuyor:) ona güvenmiuorum açıkcası,onyuzden sağlama yapmak için çubuk ateş ölçer aldım.drlar kulaktan öneriyor ama çocuğun kulağında kir biriktıyse kesin sonuç veremiyormuş.çubuk olanda cocuk sabıt durmuyor garantı sonuç ama kullanması zor