Gr_ Bende olmadı çok şükür sezeryan olduktan sonra hemen kantaron kullanmıştım dikişlerime ama kayınvalidem 17 sene boyunca bunu çektiğini söyledi. Pişik,kızarıklık, ağrı, kaşıntı vs. çok sıkıntılıydı. Bende bi karışım vardı yüzüm için kullanıyordum anneme denemesi için verdim çok iyi geldiğini söyledi. Şimdiye kadar Doktorların verdiği hiçbir ilaç etki etmemiş. Hametan+ Madecassol+ Bepanthol Cilt Onarıcı bu üçünü tahta kaşık kullanarak iyice karıştırın. Bir gece beklettikten sonra kullanabilirsiniz. Egzemaya falan da çok iyi geliyor.