nursankilicoglu Hastaneye gitmedim ama internetten neye baktiysam kullanmaz diyor tavsiyeleriniz nedir
Bebislerhakkinda nursankilicoglu ilaç içmedim bebeğe geçmesin diye zaten kendi kendine geçiyor sadece takviye vitamin alin ve c vitamini beslenin
MnkKrtl nursankilicoglu ilaç yazmıyolar diye biliyorum yani ben emzirirken ne ilaç ne iğne bişey vermemişlerdi bol meyve kuruyemiş ıhlamur falan yapın isterseniz iyi gelir
Ogretmenannex nursankilicoglu cold mix damlattım yakama , bal zerdeçal zencefil karıştırıp içtim . D vitamini , c vitamını aldım . Bir de ıhlamur içtim .. ilaç vermiyor doktor ..
evlimutlucocuklu30 nursankilicoglu salgın var galiba bebeğim de hasta olunca antibiyotik yazdı doktor gidip görünmenizde fayda var ben 3 gündür toparlanamadim
Duruelaninannesi Buradan yazan olur sa da gidip alıp içmeyin yani. Tabi buraya yazan doktor değilse ki ona bile güvenilmez. Doktora gidin ama emzirirken bir ilaç vermiyorlar
nursankilicoglu Duruelaninannesi yok ilaç değilde tavsiye kullanan oldu mu diye merak ettim aslında sağlık ocağına gittim vermedi birsey malesef
Gizemlibirisi Valla ben çok kötü oldugumda doktor mecbur ilaç yazdı antibiyotik yazdı iğne yazdi.kullandim mecburen çünkü iyilesemedim ilaçsız.