Ddmdd Kötüyü düşünerek çekmeyin. Yoksa büyürken her hareketine bir hastalık buluruz be bebeğimizin ilkkez yaşadığı dönemlerin hiç tadını çıkaramayız. Mesela bende gurbetteyim eşimden başka hiç tanıdğım yok tek başıma bakıyorum eşim bazen 2 3 gün görevde oluyor eve gelemiyor yanından hiç ayrılmıyorum oyunlar şarkılar ama yine yapıyor aynı hareketi. Normal çünkü duygusunu öyle yansıtıyor şuan dışarıya .