Zinnetnur ne zırvalıyorsun arkadaşım? En iyi ben bilirim dağılın ben uzmanım diye falan mı bağırıyorum acaba? Burası anne bebek forumu, uzmanlara danışılan bir platform değil, fikir sorana fikrimi söylerim, beğenirse alır beğenmezse almaz. Sen de kalkıp benim bencelerime patavatsızca saldıramazsın. Sonuç olarak ben blendera evet devam, sen de cam rendeye devam.